Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Результати анкетування
суддів та працівників апарату Гадяцького районного суду Полтавської області
Задоволеність умовами праці працівників апарату суду
( за 5-бальною системою, де 1 = зовсім не задоволені, 5 = повністю задоволені.
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
1 |
Робоче місце ( наявність автономного робочого місця, стан меблів, якість опалення, освітлення, тощо) |
1 |
- |
5 |
9 |
3 |
2 |
3,7 |
2 |
Зручність та комфортність приміщень суду для відвідувачів суду (учасників проваджень) |
- |
1 |
6 |
6 |
3 |
4 |
3,7 |
3 |
Комп’ютеризація суду (достатність комп’ютерів та їх якість) |
- |
1 |
2 |
10 |
7 |
- |
4,1 |
4 |
Забезпечення літературою та спеціальною пресою |
2 |
1 |
2 |
7 |
6 |
2 |
3,8 |
5 |
Телефонний зв’язок |
- |
- |
2 |
7 |
9 |
2 |
4,4 |
6 |
Доступ до інтернету |
- |
- |
2 |
7 |
10 |
1 |
4,4 |
7 |
Доступ та можливості використання локальної комп’ютерної мережі суду |
- |
- |
4 |
9 |
7 |
- |
4,1 |
8 |
Стан приміщень суду (чистота, систематичність та якість прибирання, тощо) |
- |
1 |
7 |
8 |
1 |
3 |
3,5 |
9 |
Можливості для підвищення кваліфікації |
- |
1 |
1 |
6 |
5 |
7 |
4,1 |
10 |
Перспективи професійного зростання |
1 |
- |
2 |
5 |
2 |
10 |
3,7 |
11 |
Стиль управління характерний для голови суду |
- |
1 |
3 |
8 |
4 |
4 |
3,9 |
12 |
Відносини у колективі (соціально- психологічний клімат у колективі) |
5 |
3 |
5 |
4 |
- |
3 |
2,5 |
13 |
Зручність та комфортність залів судового засідання |
- |
- |
4 |
8 |
8 |
- |
4,4 |
14 |
Дотримання принципів справедливості та обгрунтованності при визначенні посадових обов’язків, розподілі навантажень чи доручень |
4 |
1 |
5 |
7 |
1 |
2 |
3 |
15 |
Стиль управління характерний для керівника апарату суду |
- |
- |
3 |
8 |
6 |
3 |
4,2 |
16 |
Графіки роботи суду ( час початку робочого дня, час обідньої перерви, відпустки, тощо) |
- |
- |
1 |
9 |
10 |
- |
4,4 |
17 |
Можливості для проведення дозвілля та спілкування членів колективу у позаробочий час |
4 |
2 |
3 |
3 |
2 |
7 |
3 |
18 |
Забезпеченість канцелярськими товарами , картриджами, тощо |
1 |
1 |
3 |
7 |
7 |
1 |
3,9 |
19 |
Якість роботи автоматизованої системи діловодства в суді |
- |
- |
4 |
7 |
6 |
3 |
4,1 |
20 |
Безпека у приміщеннях суду |
5 |
1 |
8 |
2 |
- |
4 |
2,4 |
|
Всього |
23 |
14 |
72 |
137 |
97 |
58 |
3,8 |
Задоволеність суддів умовами праці
(за 5-бальною системою, де 1 = зовсім не задоволені, 5 = повністю задоволені).
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
1 |
Робоче місці( наявність автономного робочого місця, стан меблів, освітлення, тощо) |
1 |
|
|
1 |
|
1 |
2,5 |
2 |
Зручність та комфортність приміщень суду для відвідувачів суду (учасників проваджень) |
|
1 |
1 |
1 |
|
|
3 |
3 |
Комп’ютеризація суду (достатність комп’ютерів та їх якість) |
|
|
1 |
1 |
1 |
|
4 |
4 |
Забезпечення літературою та спеціальною пресою |
|
|
2 |
1 |
|
|
3,3 |
5 |
Телефонний зв’язок |
1 |
|
1 |
1 |
|
|
2,7 |
6 |
Доступ до інтернету |
|
|
2 |
1 |
|
|
3,3 |
7 |
Доступ та можливості використання локальної комп’ютерної мережі суду |
|
|
1 |
1 |
1 |
|
4 |
8 |
Стан приміщень суду (чистота, систематичність та якість прибирання, тощо) |
|
|
2 |
1 |
|
|
3,3 |
9 |
Можливості для підвищення кваліфікації |
|
|
1 |
2 |
|
|
3,67 |
10 |
Справедливість та обгрунтованість навантаження (справ у провадженні) |
1 |
1 |
|
1 |
|
|
2,33 |
11 |
Стиль управління , характерний для голови суду |
1 |
|
|
1 |
|
1 |
2,5 |
12 |
Відносини у колективі (соціально- психологічний клімат у колективі) |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
3 |
13 |
Зручність та комфортність залів судового засідання |
|
|
|
3 |
|
|
4 |
14 |
Достатня кількість залів судового засідання |
|
|
2 |
1 |
|
|
3,3 |
15 |
Достатність кваліфікації працівників апарату суду, з якими Ви працюєте безпосередньо (помічник, секретар) |
|
|
|
2 |
1 |
|
4 |
16 |
Стиль управління, характерний для керівника апарату суду |
|
|
1 |
1 |
|
1 |
3,5 |
17 |
Графіки роботи суду ( час початку робочого дня, час обідньої перерви, відпустки, тощо) |
|
|
|
2 |
|
1 |
4 |
18 |
Можливості для проведення дозвілля та спілкування членів колективу у позаробочий час |
|
1 |
1 |
1 |
|
|
3 |
19 |
Забезпеченість канцелярськими товарами, картриджами, тощо |
|
1 |
|
2 |
|
|
3 |
20 |
Якість роботи автоматизованої системи діловодства в суді |
|
|
1 |
1 |
|
1 |
3,5 |
21 |
Безпека у приміщеннях суду |
1 |
1 |
|
|
|
1 |
1,5 |
|
Всього |
5 |
6 |
16 |
26 |
3 |
7 |
3,2 |
Сприйняття колективом правильності та раціональності використання наявних матеріально-технічних ресурсів.
Відсоток відповідей на питання «Чи не виникало у Вас відчуття, що навіть за існуючих умов фінансування та матеріально- технічного забезпечення суду умови могли бути кращими (тобто - наявні ресурси використовуються не зовсім раціонально)?»
Відповідь |
Працівники апарату, % |
Судді, % |
Всього, % |
В цьому впевнені |
5% |
|
5% |
Таке відчуття виникало досить часто |
10% |
66,7% |
76,7% |
Інколи виникало |
40% |
33,3% |
73,3% |
Не виникало |
15% |
|
15% |
Важко сказати |
30% |
|
30% |
Оцінка Голови суду працівниками апарату суду.
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Цілком ні |
Скоріше ні |
Більш-менш
|
Скоріше так |
Цілком так |
||||
1 |
Є справжнім лідером колективу суду |
- |
2 |
4 |
5 |
5 |
4 |
3,8 |
2 |
Підтримує та впроваджує все нове та передове |
- |
1 |
4 |
5 |
6 |
4 |
3,7 |
3 |
Піклується про колектив |
- |
- |
6 |
6 |
6 |
2 |
4 |
4 |
Вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння |
- |
1 |
7 |
3 |
6 |
3 |
3,8 |
5 |
Є добрим організатором |
- |
- |
8 |
5 |
4 |
3 |
3,7 |
6 |
Користується авторитетом та повагою працівників апарату суду |
- |
- |
5 |
7 |
5 |
3 |
4 |
7 |
Забезпечує належну реалізацію рішень зборів суддів Вашого суду |
- |
- |
2 |
6 |
5 |
7 |
4,7 |
8 |
Справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження |
- |
- |
2 |
6 |
7 |
5 |
4,3 |
9 |
Контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань |
- |
1 |
4 |
8 |
5 |
2 |
3,9 |
10 |
Користується авторитетом та повагою суддів |
- |
- |
3 |
6 |
6 |
5 |
4,2 |
11 |
Вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю |
- |
- |
1 |
7 |
10 |
2 |
4,5 |
12 |
Проявляє неупередженість при вирішенні кадрових питань - підбір та просування кадрів на основі рівня кваліфікації та ділових якостей |
- |
- |
2 |
6 |
4 |
8 |
4,2 |
13 |
Підтримує взаєморозуміння з керівником апарату суду |
- |
- |
- |
9 |
7 |
4 |
4,4 |
14 |
Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації працівників |
- |
- |
3 |
8 |
2 |
7 |
3,9 |
15 |
Є коректним та ввічливим у службових відносинах |
- |
- |
- |
4 |
16 |
- |
4,8 |
16 |
Утримується від отримання подарунків чи інших дій, що є не сумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі |
- |
1 |
- |
2 |
10 |
7 |
4,6 |
|
Всього |
0 |
6 |
51 |
93 |
104 |
66 |
4,2 |
Оцінка Голови суду суддями.
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Цілком ні |
Скоріше ні |
Більш-менш
|
Скоріше так |
Цілком так |
||||
1 |
Є справжнім лідером колективу суду |
1 |
|
1 |
|
|
1 |
2 |
2 |
Підтримує та впроваджує все нове та передове |
|
|
|
1 |
|
2 |
4 |
3 |
Піклується про колектив |
1 |
|
|
1 |
|
1 |
2,5 |
4 |
Має високу професійну підготовку |
|
|
1 |
1 |
|
1 |
3,5 |
5 |
Є добрим організатором |
1 |
|
1 |
|
|
1 |
2 |
6 |
Користується авторитетом та повагою працівників апарату суду |
|
|
|
1 |
|
2 |
4 |
7 |
Забезпечує належне виконання рішень зборів суддів Вашого суду |
|
|
|
2 |
|
1 |
4 |
8 |
Справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження |
1 |
|
1 |
|
|
1 |
2 |
9 |
Контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань |
1 |
|
|
1 |
|
1 |
2,5 |
10 |
Користується авторитетом та повагою суддів |
|
|
|
1 |
|
2 |
4 |
11 |
Вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю |
|
|
|
1 |
|
2 |
4 |
12 |
Проявляє неупередженість при вирішенні кадрових питань - підбір та просування кадрів на основі рівня кваліфікації та ділових якостей |
1 |
|
|
1 |
|
1 |
2,5 |
13 |
Підтримує взаєморозуміння з керівником апарату суду |
|
|
1 |
1 |
|
1 |
3,5 |
14 |
Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації суддів |
|
|
|
1 |
|
2 |
4 |
15 |
Є коректним та ввічливим у службових відносинах |
|
|
|
2 |
|
1 |
4 |
16 |
Утримується від отримання подарунків та інших дій, що є не сумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі |
|
|
|
|
1 |
2 |
5 |
17 |
Не втручається у розгляд справ суддями , поважає їх незалежність, ніколи не пробує “тиснути” чи іншим чином впливати на них |
|
|
|
|
2 |
1 |
5 |
18 |
Вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння |
1 |
|
|
1 |
|
1 |
2,5 |
|
Всього |
7 |
|
5 |
15 |
3 |
24 |
3,4 |
Оцінка керівника апарату працівниками апарату
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Цілком ні |
Скоріше ні |
Більш-менш |
Скоріше так |
Цілком так |
||||
1 |
Є справжнім лідером колективу суду |
|
1 |
3 |
9 |
5 |
2 |
4 |
2 |
Підтримує та впроваджує все нове та передове |
|
|
3 |
11 |
6 |
|
4,15 |
3 |
Піклується про колектив |
|
|
3 |
8 |
7 |
2 |
4,2 |
4 |
Вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння |
|
|
3 |
8 |
6 |
3 |
4,2 |
5 |
Має високу професійну підготовку |
|
|
1 |
12 |
5 |
2 |
4,2 |
6 |
Є добрим організатором |
|
1 |
2 |
8 |
7 |
2 |
4,2 |
7 |
Користується авторитетом та повагою працівників суду |
|
1 |
2 |
9 |
4 |
4 |
4 |
8 |
Враховує думки та побажання працівників суду при прийнятті рішень |
|
1 |
1 |
11 |
5 |
2 |
4,1 |
9 |
Справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження |
|
1 |
3 |
6 |
5 |
5 |
4 |
10 |
Контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань |
|
|
|
11 |
9 |
|
4,4 |
11 |
Ніколи не пробує “тиснути” чи іншим чином впливати на працівників апарату з метою їх дій у спосіб, що є неетичним, незаконним або невідповідним посаді чи обставинам |
1 |
|
2 |
7 |
6 |
4 |
4,1 |
12 |
вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю |
|
|
1 |
8 |
8 |
3 |
4,4 |
13 |
приймає неупереджені кадрові рішення - підбір та просування кадрів на основі рівня кваліфікації та ділових якостей |
|
|
|
9 |
5 |
6 |
4,4 |
14 |
Підтримує взаєморозуміння з головою суду |
|
|
|
6 |
10 |
4 |
4,6 |
15 |
Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації працівників |
|
|
|
8 |
11 |
1 |
4,6 |
16 |
Є коректним та ввічливим у службових відносинах |
|
1 |
1 |
7 |
11 |
|
4,4 |
17 |
Утримується від отримання подарунків чи інших дій що є не сумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі |
|
|
|
3 |
10 |
7 |
4,8 |
|
Всього |
1 |
6 |
25 |
141 |
120 |
47 |
4,3 |
Оцінка керівника апарату суддями
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Цілком ні |
Скоріше ні |
Більш-менш |
Скоріше так |
Цілком так |
||||
1 |
Є справжнім лідером колективу суду |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
3 |
2 |
Підтримує та впроваджує все нове та передове |
|
|
|
1 |
|
2 |
4 |
3 |
Піклується про колектив |
|
|
|
1 |
|
2 |
4 |
4 |
Вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
3 |
5 |
Має високу професійну підготовку |
|
|
|
1 |
|
2 |
4 |
6 |
Є добрим організатором |
1 |
|
|
1 |
|
1 |
2,5 |
7 |
Користується авторитетом та повагою працівників суду |
|
|
|
1 |
|
2 |
4 |
8 |
Враховує думки та побажання працівників суду при прийнятті рішень |
|
|
1 |
1 |
|
1 |
3,5 |
9 |
Справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
3 |
10 |
Контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
3 |
11 |
Ніколи не пробує “тиснути” чи іншим чином впливати на працівників апарату з метою їх дій у спосіб, що є неетичним, незаконним або невідповідним посаді чи обставинам |
|
|
|
2 |
|
1 |
4 |
12 |
вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю |
|
|
1 |
1 |
|
1 |
3,5 |
13 |
приймає неупереджені кадрові рішення - підбір та просування кадрів на основі рівня кваліфікації та ділових якостей |
1 |
|
|
1 |
|
1 |
2,5 |
14 |
Підтримує взаєморозуміння з головою суду |
|
|
|
2 |
|
1 |
4 |
15 |
Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації працівників |
|
|
1 |
1 |
|
1 |
3,5 |
16 |
Є коректним та ввічливим у службових відносинах |
|
|
|
2 |
|
1 |
4 |
17 |
Утримується від отримання подарунків чи інших дій що є не сумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі |
|
|
|
1 |
|
2 |
4 |
|
Всього |
2 |
4 |
3 |
20 |
|
22 |
3,5 |
Оцінка зборів суддів працівниками апарату суду
|
|
Кількість відповідей |
|
|
||||
№ |
Показник |
Цілком ні |
Скоріше ні |
Більш-менш |
Скоріше так |
Цілком так |
Не відповіли |
Середня оцінка |
1 |
Збори суддів є авторитетним та незалежним органом суддівського самоврядування |
|
|
|
3 |
5 |
12 |
4,6 |
2 |
Збори суддів мають реальний вплив на рішення, що приймаються керівництвом суду |
|
|
|
3 |
4 |
13 |
4,6 |
3 |
Збори суддів в своїх рішеннях відображають реальні потреби суду |
|
|
1 |
3 |
5 |
11 |
4,4 |
|
Всього |
|
|
1 |
9 |
14 |
36 |
4,5 |
Оцінка зборів суддів суддями
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Цілком ні |
Скоріше ні |
Більш-менш |
Скоріше так |
Цілком так |
||||
1 |
Збори суддів є авторитетним та незалежним органом суддівського самоврядування |
1 |
|
|
|
1 |
1 |
3 |
2 |
Збори суддів мають реальний вплив на рішення, що приймаються керівництвом суду |
1 |
|
|
|
1 |
1 |
3 |
3 |
Збори суддів в своїх рішеннях відображають реальні потреби суду |
1 |
|
|
|
1 |
1 |
3 |
4 |
Збори суддів обговорюють питання щодо внутрішньої діяльності суду чи роботи конкретних суддів або працівників апарату |
1 |
|
|
1 |
|
1 |
2,5 |
5 |
Збори суддів визначають спеціалізацію суддів з розгляду конкретних категорій справ відповідної юрисдикції за пропозицією голови суду |
|
|
|
|
|
3 |
0 |
6 |
Збори суддів заслуховують звіти суддів, які обіймають адміністративні посади в даному суді, та керівника апарату суду |
1 |
|
|
|
|
2 |
1 |
7 |
Збори суддів обговорюють питання щодо практики застосування законодавства, розробляють відповідні пропозиції щодо вдосконалення такої практики та законодавства, вносять свої пропозиції на розгляд вищого спеціалізованого суду та Верховного Суду України |
1 |
|
1 |
|
|
1 |
2 |
8 |
Збори суддів обговорюють питання, що виникають через неналежне фінансування суду і пропонують шляхи вирішення окремих проблем |
1 |
|
|
1 |
|
1 |
2,5 |
9 |
Збори суддів обговорюють проблеми і приймають рішення з питань функціонування автоматизованої системи документообігу суду |
1 |
|
|
|
1 |
1 |
3 |
10 |
Збори суддів скликаються не рідше одного разу на три місяці |
1 |
|
|
|
1 |
1 |
3 |
|
Всього |
9 |
|
1 |
2 |
5 |
13 |
2,3 |
Сприйняття співвідношення позицій Голови суду та керівника апарату суду при плануванні роботи чи оцінюванні поточної діяльності суду
Відповідь |
Працівники апарату, % |
Судді, % |
Всього, % |
Позиції практично завжди не співпадають |
|
|
|
Позиції у більшості випадків не співпадають |
|
|
|
Позиції у більшості випадків співпадають |
20% |
33,3% |
23,3% |
Позиції практично завжди співпадають |
10% |
|
10% |
Важко сказати |
70% |
66,7% |
136,7% |
Виконання обов’язків (видів робіт), що прямо чи опосередковано не передбачені посадовими обов’язками (не властивими для посади респондента).
Відповідь, частина робочого часу |
Працівники апарату, % |
Судді, % |
Всього, % |
Такого не було |
65% |
33,3% |
98,3% |
До 10 % |
25% |
|
25% |
11-30 % |
|
33,3% |
33,3% |
31-50 % |
5% |
|
5% |
Більше 50 % |
5% |
|
5% |
Не відповіли на питання |
|
33,3% |
33,3% |
Випадки виконання обов’язків (видів робіт), що прямо чи опосередковано не передбачені посадовими обов’язками (не властивими для посади респондента)
Чиї обов’язкі (види робіт) виконувалися? |
Працівники апарату, % |
Іншого працівника апарату суду |
35% |
Судді (суддів) |
|
Керівника апарату |
|
Голови суду (заступника голови) |
|
інше |
|
Не відповіли на питання |
|
Праця після робочого дня, або чи доводилося брати роботу додому протягом останніх 12 місяців
Відповідь |
Працівники апарату, % |
Судді, % |
Всього, % |
Це відбувалося постійно |
5% |
33,3% |
38,3% |
Досить часто |
15% |
33,3% |
48,3% |
Інколи |
75% |
33,3% |
108,3% |
Ніколи |
5% |
|
5% |
Не відповіли на питання |
|
|
|
Пояснення випадків виконання роботи після робочого дня
Відповідь |
Працівники апарату, % |
Судді, % |
Всього, % |
Кваліфікація та досвід ще не завжди дозволяють виконувати роботу вчасно |
|
|
|
Існує нерівномірність розподілу навантаження |
10% |
33,3% |
43,3% |
Загальне навантаження на суд є надто великим, тобто “не встигаємо всі” |
60% |
66,7% |
126,7% |
Немає належних умов на роботі (відсутні або несправні комп’ютери тощо) |
|
|
|
Інша причина |
35% |
|
35% |
Не відповіли на питання |
5% |
|
5% |
Характеристика навантаження на суддів (за сприйняттям самих суддів).
Характеристика |
Відсоток відповідей суддів |
Навантаження не є надмірним (справ не так багато і більшість є не надто складними) |
|
Справ не так багато, але деякі з них надто складні |
|
Справ багато але в межах розумного (кількість не впливає на якість та своєчасність розгляду) |
|
Навантаження до певної міри є надмірним (приблизно на 20-30 % більше ніж мало б бути) |
33,3% |
Навантаження є надмірним |
33,3% |
Не відповіли на питання |
33,3% |
Корисність семінарів, тренінгів та інших форм навчання
Характеристика |
Працівники апарату, % |
Судді, % |
Всього, % |
Дуже корисні |
25% |
|
25% |
Скоріше корисні, ніж ні |
55% |
100% |
155% |
Скоріше не корисні |
5% |
|
5% |
Зовсім не корисні |
10% |
|
10% |
Семінари, тренінги та інші форми навчання не проводяться |
|
|
|
Не відповіли на питання |
5% |
|
5% |
Негативні характеристики суду працівниками апарату суду
№ |
Характеристика |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Не характерне |
Скоріше не характерне, ніж характерне |
Скоріше характерне, ніж ні |
Частково характерне |
Дуже характерне |
||||
1 |
Наявність “фаворитів” керівництва, неоднакове відношення керівництва до працівників |
1 |
8 |
1 |
3 |
1 |
6 |
3,4 |
2 |
Поширення чуток, висловлювання позиції щодо судових рішень, їх коментування |
1 |
2 |
|
5 |
3 |
9 |
2,4 |
3 |
Недостатня чисельність працівників апарату |
2 |
1 |
4 |
1 |
6 |
6 |
2,4 |
4 |
Нерівномірність розподілу керівництвом суду серед суддів окремих доручень чи видів робіт ( що не пов'язані безпосередньо з розглядом справ) |
1 |
4 |
|
4 |
4 |
7 |
2,5 |
5 |
Автоматизована система діловодства ускладнює роботу апарату суду а не спрощує її |
|
3 |
1 |
3 |
4 |
9 |
1,7 |
|
Всього |
5 |
18 |
6 |
16 |
18 |
37 |
2,5 |
Негативні характеристики суду суддями
|
|
Кількість відповідей |
|
|
||||
№ |
Характеристика |
Не характерне |
Скоріше не характерне, ніж характерне |
Скоріше характерне, ніж ні |
Частково характерне |
Дуже характерне |
Не відповіли |
Середня оцінка |
1 |
Наявність “фаворитів” керівництва, неоднакове відношення керівництва до працівників |
1 |
|
1 |
|
|
1 |
4 |
2 |
Поширення чуток, висловлювання позиції щодо судових рішень, їх коментування |
|
2 |
|
|
|
1 |
4 |
3 |
Недостатня чисельність працівників апарату |
1 |
1 |
|
|
|
1 |
4,5 |
4 |
Нерівномірність розподілу керівництвом суду серед суддів окремих доручень чи видів робіт ( що не пов'язані безпосередньо з розглядом справ) |
1 |
1 |
|
|
|
1 |
4,5 |
5 |
Нерівномірність розподілу навантаження(справ) серед суддів через недоліки автоматизованого розподілу |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
3 |
6 |
Автоматизована система діловодства ускладнює роботу апарату суду а не спрощує її |
|
1 |
|
|
|
2 |
4 |
|
Всього |
3 |
6 |
1 |
|
1 |
7 |
4 |
Характеристики відносин у колективі працівниками апарату суду
№ |
Характеристика |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Не характерне |
Скоріше не характерне,ніж характерне |
Скоріше характерне, ніж ні |
Частково характерне |
Дуже характерне |
||||
1 |
Доброзичливість, коректність, ввічливість |
1 |
2 |
3 |
9 |
|
5 |
3,3 |
2 |
Почуття належності до одного колективу |
2 |
3 |
2 |
5 |
1 |
7 |
3,1 |
3 |
Взаємодопомога, обмін інформацією |
|
2 |
5 |
7 |
|
6 |
3,3 |
4 |
Шанобливе ставлення до відвідувачів суду |
|
2 |
1 |
9 |
6 |
2 |
4 |
5 |
Обговорення та засудження неетичної чи неналежної поведінки своїх колег |
1 |
1 |
3 |
7 |
|
8 |
3,3 |
6 |
Взаємоповага (повага до досвіду, знань та професійної кваліфікації) |
2 |
4 |
3 |
6 |
1 |
4 |
3 |
|
Всього |
6 |
14 |
17 |
43 |
8 |
32 |
3,3 |
Характеристики відносин у колективі суддями
№ |
Характеристика |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Не характерне |
Скоріше не характерне, ніж характерне |
Скоріше характерне, ніж ні |
Частково характерне |
Дуже характерне |
||||
1 |
Доброзичливість, коректність, ввічливість |
1 |
|
1 |
|
|
1 |
2 |
2 |
Почуття належності до одного колективу |
1 |
|
1 |
|
|
1 |
2 |
3 |
Взаємодопомога, обмін інформацією |
1 |
|
1 |
|
|
1 |
2 |
4 |
Шанобливе ставлення до відвідувачів суду |
|
1 |
1 |
|
|
1 |
2,5 |
5 |
Обговорення та засудження неетичної чи неналежної поведінки своїх колег |
1 |
|
1 |
|
|
1 |
2 |
6 |
Взаємоповага (повага до досвіду, знань та професійної кваліфікації) |
1 |
|
1 |
|
|
1 |
2 |
|
Всього |
5 |
1 |
6 |
|
|
6 |
2,1 |
Зміни у суді за останні 12 місяців
№ |
Характеристика змін |
Працівники апарату, % |
Судді, % |
Всього, % |
1 |
Особисте навантаження: |
|
|
|
1а |
виросло |
80% |
66,7% |
146,7% |
1б |
не змінилося |
15% |
|
15% |
1в |
зменшилось |
|
|
|
1г |
не відповіли на питання |
5% |
33,3% |
38,3% |
2 |
Умови праці (якість робочого місця): |
|
|
|
2а |
покращилися |
10% |
66,7% |
76,7% |
2б |
не змінилися |
65% |
|
65% |
2в |
погіршилися |
5% |
33,3% |
38,3% |
2г |
не відповіли на питання |
|
|
|
3 |
Стан приміщення суду |
|
|
|
3а |
покращився |
75% |
66,7% |
141,7% |
3б |
не змінився |
25% |
|
|
3в |
погіршився |
|
|
|
3г |
не відповіли на питання |
|
33,3% |
33,3% |
4 |
Відносини у колективі |
|
|
|
4а |
покращилися |
10% |
|
10% |
4б |
не змінилися |
80% |
66,7% |
146,7% |
4в |
погіршилися |
10% |
|
10% |
4г |
не відповіли на питання |
|
33,3% |
33,3% |
5 |
Організація роботи та управління судом |
|
|
|
5а |
покращилися |
|
|
|
5б |
не змінилися |
100% |
66,7% |
166,7% |
5в |
погіршилися |
|
|
|
5г |
не відповіли на питання |
|
33,3% |
33,3% |
Зміни у суді за час перебування на посаді нинішнього голови суду
№ |
Характеристика змін |
Кількість відповідей працівників апарату |
Кількість відповідей суддів |
Всього |
1 |
Умови праці (якість робочого місця): |
|
|
|
1а |
покращилися |
4 |
1 |
5 |
1б |
не змінилися |
16 |
1 |
17 |
1в |
погіршилися |
|
|
|
1г |
не відповіли на питання |
|
1 |
1 |
2 |
Стан приміщення суду |
|
|
|
2а |
покращився |
17 |
2 |
19 |
2б |
не змінився |
3 |
|
|
2в |
погіршився |
|
|
1 |
2г |
не відповіли на питання |
|
1 |
|
3 |
Відносини у колективі |
|
|
|
3а |
покращилися |
1 |
1 |
2 |
3б |
не змінилися |
17 |
1 |
18 |
3в |
погіршилися |
2 |
|
2 |
3г |
не відповіли на питання |
|
1 |
1 |
4 |
Організація роботи та управління судом |
|
|
|
4а |
покращилися |
5 |
1 |
6 |
4б |
не змінилися |
15 |
1 |
16 |
4в |
погіршилися |
|
|
|
4г |
не відповіли на питання |
|
1 |
1 |