Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО наказом керівника апарату Гадяцького районного суду Полтавської області від 03 червня 2011 року №17-од |
ПОЛОЖЕННЯ
про забезпечення доступу до публічної інформації
у Гадяцькому районному суді Полтавської області
1. Загальні положення.
1.1. Це Положення розроблено на виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-VI (далі - Закон) та визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, якою володіє Гадяцький районний суд Полтавської області, та інформації, що становить суспільний інтерес.
1.2. Гадяцький районний суд Полтавської області (далі – суд) є суб'єктом відносин у сфері доступу до публічної інформації, а саме розпорядником інформації, який при вирішенні питань щодо доступу до інформації керується Законом.
1.3. Відповідальним за організацію доступу до публічної інформації, що знаходиться у розпорядженні суду, за ведення обліку запитів на інформацію, їх аналізу, опрацювання, систематизацію та надання консультацій під час оформлення запитів, є заступник керівника апарату суду (далі – відповідальна особа).
1.4. Визначення понять:
- запит на інформацію – це прохання особи чи групи осіб в усній, письмовій чи іншій формі надати публічну інформацію, що знаходиться у володінні Гадяцького районного суду;
- публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі здійснення Гадяцького районного суду повноважень, передбачених чинним законодавством України, або яка знаходиться у володінні суду;
- запитувачі інформації – фізичні, юридичні особи, об’єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб’єктів владних повноважень;
- звернення громадян – викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) та скарги;
- суб’єкт владних повноважень – орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
1.5. Правове регулювання відносин, пов’язаних із забезпеченням доступу до публічної інформації, здійснюється відповідно до законів України «Про доступ до публічної інформації», «Про судоустрій і статус суддів», «Про інформацію», «Про доступ до судових рішень», Цивільного процесуального кодексу України, Кримінально-процесуального кодексу України та Кодексу адміністративного судочинства.
1.6. Дія цього Положення не поширюється на надання інформації при здійсненні судочинства судом, при виконанні судових рішень, на відносини щодо отримання інформації суб’єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян.
1.7. Дотримання встановленого порядку надання публічної інформації (опрацювання, систематизація, аналіз та контроль щодо задоволення запиту) про діяльність суду організовує і забезпечує заступник керівника апарату суду.
2. Забезпечення доступу до публічної інформації про діяльність Гадяцького районного суду Полтавської області
2.1. Доступ до публічної інформації про діяльність суду забезпечується шляхом:
1) оприлюднення публічної інформації в засобах масової інформації (далі – ЗМІ);
2) розміщення публічної інформації на офіційному веб-сайті суду в мережі Інтернет;
3) розміщення публічної інформації на інформаційних стендах у приміщенні суду;
4) присутності запитувачів інформації на відкритих судових засіданнях у суді;
5) надання інформації за запитами на інформацію.
2.2. Інформація про діяльність суду може надаватися в усній формі та у вигляді документованої інформації, в тому числі у вигляді електронного документа.
2.3. Публічна інформація про діяльність суду надається у формі, визначеній законодавством у сфері судоустрою, статусу суддів та процесуальним законодавством.
Якщо форму надання публічної інформації чинним законодавством України не передбачено, вона надається у формі, визначеній у запиті на інформацію. У разі неможливості її надання у запитуваній формі інформація надається в тому вигляді, в якому вона зберігається у суді.
Публічна інформація надається в усній формі фізичним, юридичним особам, об’єднанням громадян під час особистого прийому.
2.4. Доступ до публічної інформації про діяльність суду обмежується, якщо такі дані чинним законодавством України віднесено до інформації з обмеженим доступом.
2.5. Особами, відповідальними за надання відомостей за запитами на інформацію, є відповідні працівники апарату суду в межах своєї компетенції.
2.6. Надання публічної інформації про діяльність суду запитувачам інформації, а також розміщення вказаної інформації на веб-сайті та інформаційних стендах забезпечують відповідальні працівники апарату суду за такими напрямами діяльності:
– щодо інформації довідкового характеру з Єдиної автоматизованої системи діловодства суду, документів, що зберігаються в архіві суду – керівник апарату суду;
– про рух судових справ, день, час і місце їх розгляду, стан розгляду у відповідній судовій юрисдикції справ на поточну дату: в усній формі (за телефоном) та в письмовій формі (за письмовими запитами) – секретарі судового засідання;
– про доходи суддів та державних службовців апарату суду і членів їх сімей, інші персональні дані та відомості з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних та про доступ до публічної інформації; про вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад – заступник керівника апарату суду;
– про нормативно-правові засади діяльності суду; висновки на проекти нормативно-правових актів, які стосуються судової системи та діяльності суду – керівник апарату суду;
– про статистичні дані щодо здійснення судочинства судом, відображені у звітах, матеріали аналізів та узагальнень судової практики суду – заступник керівника апарату суду;
– про матеріально-технічне забезпечення суду, утримання, експлуатацію, ремонт, будівництво адміністративних будинків, обслуговування території; господарське забезпечення заходів, які проводяться судом; створення працівникам безпечних умов праці, надання їм допомоги у вирішенні соціально-побутових питань, забезпечення житлом; охорону праці та техніку безпеки, пожежну безпеку; організацію медичного обслуговування і харчування суддів та працівників апарату – заступник керівника апарату суду;
– про інформаційно-телекомунікаційні системи, бази даних суду – головний спеціаліст з інформаційних технологій;
– про доступ до судових засідань у суді – старший судовий розпорядник;
– про прийом громадян у суді – керівник апарату суду;
–про порядок акредитації представників засобів масової інформації, наповнення інформацією веб-сайту суду – керівник апарату суду.
3. Порядок взаємодії суду з представниками засобів масової інформації
3.1. Судді, посадові особи, наділені відповідними повноваженнями, періодично інформують населення через ЗМІ щодо діяльності суду, відповідно до законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування в Україні у засобах масової інформації», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про друковані засоби масової інформації», «Про телебачення і радіомовлення», «Про інформаційні агентства».
3.2. Взаємодія суду із вітчизняними та зарубіжними засобами масової інформації (далі – ЗМІ) відбувається відповідно до Конституції України, законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування в Україні у засобах масової інформації», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про друковані засоби масової інформації», «Про телебачення і радіомовлення», «Про інформаційні агентства», та цього Положення.
3.3. Організація роботи із взаємодії суду зі ЗМІ здійснюється заступником керівника апарату суду.
3.4. Відвідування судових засідань суду представниками ЗМІ здійснюється без попередньої акредитації за пред’явленням службового посвідчення, а представниками іноземних ЗМІ - за акредитаційною карткою, виданою у прес-службі Міністерства закордонних справ України, крім випадків проведення закритих судових засідань відповідно до процесуального законодавства.
3.5. Представники ЗМІ, як і інші учасники судового процесу та особи, присутні на відкритому судовому засіданні, можуть використовувати портативні аудіо-технічні засоби відповідно до законодавства.
3.6. Проведення в залі судових засідань фото- і кінозйомки, теле-, відео-, звукозапису із застосуванням стаціонарної апаратури, а також транслювання судового засідання допускається за наявності згоди на це осіб, які беруть участь у справі.
3.7. Представники ЗМІ, присутні на судовому засіданні, мають дотримуватися загальних правил поведінки у судовому засіданні, вимог процесуального законодавства, не порушувати права інших осіб, не заважати здійсненню правосуддя.
3.8. Акредитація представників ЗМІ на засідання та інші офіційні заходи у суді за межами судового розгляду справи здійснюється на кожен захід окремо шляхом складання заступником керівника апарату відповідних списків.
3.9. Списки представників ЗМІ, які висловили бажання бути присутніми на відповідному заході, складаються на основі телефонних, письмових, надісланих електронною поштою заявок із зазначенням імен та прізвищ цих представників, назв і видів ЗМІ, які вони представляють, у часових межах, визначених у прес-анонсі.
3.10. Інформування представників ЗМІ про заходи, які проводитиме суд (прес-конференції та ін.), відбувається шляхом завчасного розміщення на офіційному веб-сайті Гадяцького районного суду Полтавської області прес-анонсів та розсилання їх на електронні адреси ЗМІ.
3.11. Якщо кількість представників ЗМІ, які виявили бажання акредитуватися на захід, перевищує наявну кількість місць у приміщенні, де відбуватиметься захід, керівник апарату суду на цій підставі та з поясненням причини може припинити акредитацію.
3.12. Представники ЗМІ повинні дотримуватись Правил пропуску осіб до приміщень судів та на їх територію транспортних засобів, затвердженими Наказом Державної судової адміністрації України та Міністерства внутрішніх справ України 12.09.2005 року № 102/765, приходити завчасно (не пізніше, ніж за 10–20 хвилин до початку заходу), маючи при собі посвідчення особи.
3.13. Організаційне сприяння виконанню представниками ЗМІ професійних обов’язків та забезпечення їх інформаційними матеріалами щодо заходу, який відбувається, здійснює заступник керівника апарату суду.
3.14. Висвітлення діяльності суду у ЗМІ відбувається також шляхом розсилання судом повідомлень у друковані ЗМІ, на радіо.
3.15. Відповіді на запити на інформацію, що надійшли від ЗМІ, залежно від її характеру і складності (інформація публічна чи з обмеженим доступом) можуть надаватися відповідальними особами суду в усній формі на усні запити журналістів та в письмовій формі на письмові запити керівництва редакції.
3.16. Відповіді на інформаційні запити представників вітчизняних та іноземних ЗМІ щодо діяльності суду готують у межах своєї компетенції визначені резолюцією голови суду або його заступника, керівника апарату або його заступника працівники апарату суду.
3.17. З урахуванням специфіки діяльності ЗМІ інформаційні запити, що потребують оперативного реагування, розглядаються у стислі строки.
4. Надання публічної інформації про діяльність суду.
4.1. Відповідно до своїх посадових обов’язків головний спеціаліст з інформаційних технологій суду здійснює оприлюднення на веб-сайті Гадяцького районного суду Полтавської області інформації, підготовленої працівниками апарату суду з урахуванням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
4.2. Розміщенню на офіційному веб -сайті Гадяцького районного суду Полтавської області підлягають:
1) інформація про суд і його діяльність:
– місце розташування, поштова адреса, адреса електронної пошти для направлення електронних запитів на інформацію та номер телефону канцелярії;
– прізвища, імена та по батькові, службові номери засобів зв’язку голови суду сті та його заступника, керівника апарату суду та його заступника;
– розклад роботи та графік прийому громадян;
– наявність вакансій, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців;
– порядок звернення до суду учасників судового процесу;
2) правила внутрішнього трудового розпорядку суду;
3) дані про порядок складання та подання запиту на інформацію;
4) відомості про систему обліку, види інформації, якою володіє суд;
5) звіти щодо результатів розгляду запитів на інформацію;
6) інші відомості про діяльність суду, які належать до публічної інформації.
4.3. Рішення суду розміщуються в Єдиному державному реєстрі судових рішень відповідно до Закону України «Про доступ до судових рішень».
4.4. У приміщенні для прийому громадян на інформаційному стенді розміщуються:
1) дані про порядок роботи суду, що включають порядок прийому громадян;
2) відомості про дату, час, місце проведення судових засідань у справах, призначених до розгляду в судових засіданнях суду;
3) реквізити для сплати державного мита (судового збору), витрат на інформаційно-технічне забезпечення розгляду справи;
4) зразки заяв для видачі довідок;
5) інші відомості, необхідні для оперативного інформування запитувачів інформації про діяльність суду.
4.5. Фізичні особи, представники юридичних осіб, об’єднань громадян без статусу юридичної особи мають право бути присутніми на відкритому судовому засіданні у суді, робити письмові записи, а також використовувати портативні аудіо-технічні пристрої відповідно до вимог та обмежень, встановлених процесуальним законодавством України.
4.6. Запитувач має право звернутися до суду із запитом на інформацію, вимоги щодо оформлення якого визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації».
4.7. З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію дозволяється подання запиту шляхом заповнення відповідних форм проектів запиту на інформацію, зразки яких можна отримати у керівника апарату суду та його заступника або роздрукувати на офіційному веб-сайті суду (додатки 1-3 до цього Положення).
У разі якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його має оформити заступник керівника апарату суду, обов'язково зазначивши в запиті своє ім'я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.
4.8. Форма електронного запиту на інформацію містить інструкцію щодо його заповнення (додаток 4 до цього Положення).
5. Порядок реєстрації та опрацювання запитів на інформацію.
5.1.Запитувачами інформації можуть бути фізичні, юридичні особи, об'єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб'єктів владних повноважень.
5.2. Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача.
5.3. Письмовий запит подається в довільній формі.
5.4. Запит на інформацію має містити:
- ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
- підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
У разі недотримання зазначених вимог, суд має право відмовити в задоволенні запиту.
5.5. Запити на інформацію, що надходять на адресу суду, приймаються, попередньо опрацьовуються і реєструються канцелярією суду відповідно до Інструкції з урахуванням вимог цього Положення. Конверти, у яких надійшли запити поштою, зберігаються разом із запитом.
Запити на інформацію реєструються у КП «ДЗС» в розділі "Звернення громадян".
Запити, подані під час особистого прийому, також підлягають централізованій реєстрації в реєстраційно-контрольних картках, придатних для оброблення персональними комп’ютерами, або в журналах. Анонімні запити також підлягають реєстрації, але залишаються без розгляду.
5.6. Для реєстрації запитів на інформацію на нижньому полі першого аркуша запиту праворуч або на іншому вільному від тексту місці запиту ставиться штамп суду. На відтиску штампа зазначається дата надходження запиту та його реєстраційний індекс.
5.7. Реєстраційний індекс запиту, що надійшов до суду, складається з початкової літери прізвища запитувача та порядкового номера запиту, що надійшов, наприклад: К-356. Реєстраційний індекс може бути доповнений іншими позначеннями, що забезпечують систематизацію, пошук, аналіз і зберігання запитів на інформацію.
5.8. У разі надходження повторних запитів їм надається черговий реєстраційний номер, а у відповідній графі реєстраційно-контрольної картки, журналу зазначається реєстраційний номер першого запиту.
Повторними вважаються запити, у яких:
- Оскаржується відповідь на попередній запит, що надійшов до суду.
- Повідомляється про несвоєчасну відповідь на попередній запит, якщо з часу надходження останнього минув установлений законодавством термін розгляду і відповідь запитувачу не надавалась.
- Не надана відповідь по суті або надана не в повному обсязі на перший запит.
- Звертається увага на інші недоліки, допущені при наданні інформації, запитуваної в попередньому запиті.
Запити одного й того ж запитувача з одного й того ж питання, що надіслані різним адресатам і надійшли на розгляд суду, обліковуються за реєстраційними індексами першого запиту з додаванням порядкового номера, що проставляється через дріб, наприклад: К-356/1, К-356/2, К-356/3.
5.9. Після отримання та реєстрації вхідної кореспонденції канцелярія Гадяцького районного суду виокремлює запити на інформацію та невідкладно передає їх до заступника керівника апарату суду.
5.10. Запит на інформацію з резолюцією голови суду чи його заступника, керівника апарату суду чи його заступника опрацьовується секретарем суду, в обов’язки якого входить обробка кореспонденції, в КП «ДЗС» (взяття на контроль), після чого невідкладно передається виконавцям.
5.11. Реєстрація та опрацювання запитів на інформацію, які надійшли до суду у вигляді електронного документа, здійснюється головним спеціалістом з інформаційних технологій в загальному порядку після їх роздрукування на паперовому носії.
5.12. Паперові копії листування за електронними запитами на інформацію повертаються до канцелярії суду для зберігання в окремому наряді «Листування щодо запитів стосовно публічної інформації».
6. Порядок надання інформації про діяльність
Гадяцького районного суду Полтавської області.
6.1. Відповідь на запит, а також відповідь із відмовою в наданні інформації надається за підписом керівника апарату суду або його заступника.
6.2. Відповідь на електронний запит надається на адресу, вказану запитувачем інформації та у запитуваній формі (листом чи у вигляді електронного документа).
6.3. Відповідь на запит на інформацію надається не пізніше п’яти робочих днів із дня отримання судом запиту.
6.4. Якщо запит на інформацію стосується відомостей, необхідних для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надано не пізніше 48 годин із дня отримання запиту.
6.5. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує її пошуку серед значної кількості даних, голова суду за поданням заступника керівника апарату відповідального за надання інформації за таким запитом, може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів. Про продовження строку відповідальний за надання інформації письмово повідомляє запитувача не пізніше п’яти робочих днів із дня отримання запиту.
6.6. Відстрочка в задоволенні запиту на інформацію допускається в разі, якщо запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення в передбачені Законом строки у разі настання обставин непереборної сили. Рішення про відстрочку доводиться до відома запитувача у письмовій формі з роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення. У рішенні про відстрочку в задоволенні запиту на інформацію має бути зазначено:
- прізвище, ім'я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту розпорядником інформації;
- дату надсилання або вручення повідомлення про відстрочку;
- причини, у зв'язку з якими запит на інформацію не може бути задоволений у встановлений Законом строк;
- строк, у який буде задоволено запит;
- підпис.
6.7. Якщо у запиті разом із проханням надати публічну інформацію міститься прохання надати також інформацію, що не відноситься до публічної, то відповідь на запит може бути направлено заявнику окремо у терміни, передбачені чинним законодавством України, про що запитувач повідомляється у такій відповіді.
6.8. Відповідь на запит має містити запитувану інформацію або мотивовану відмову в її наданні. У відповіді на запит вказуються найменування, поштова адреса суду, посада особи, яка надає відповідь, а також реєстраційний номер і дата відповіді на запит.
6.9. Якщо запитувана інформація про діяльність суду належить до інформації з обмеженим доступом, у відповіді на запит вказуються вид, найменування, номер і дата прийняття акта, відповідно до якого доступ до зазначеної інформації обмежено. У разі коли частина запитуваних відомостей належить до інформації з обмеженим доступом, а інша є загальнодоступною, надається лише остання. Відповідь на такий запит підлягає обов’язковому погодженню з головою суду або його заступником.
6.10. Відповідь суду про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Якщо суд не володіє запитуваною інформацією, але за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, відповідальна особа зобов'язана направити цей запит належному державному органу з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним державним органом.
6.11. Відповіді на запит підлягають обов’язковій реєстрації у журналі вихідної кореспонденції Гадяцького районному суді Полтавської області.
6.12. Апарат суду має право відмовити в задоволенні запиту, якщо:
1) він не володіє і не зобов’язаний, відповідно до його компетенції, передбаченої чинним законодавством України, володіти інформацією щодо якої зроблено запит;
2) дані, що запитуються, належать до категорії інформації з обмеженим доступом;
3) не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п’ятою статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
6.13. У відмові в задоволенні запиту на інформацію має бути зазначено:
- прізвище, ім'я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту розпорядником інформації;
- дату відмови;
- мотивовану підставу відмови;
- порядок оскарження відмови;
- підпис.
6.14. Інформація на запит надається безкоштовно.
Якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів, оплата за їх виготовлення проводиться відповідно до норм чинного законодавства або у порядку визначеному КМУ ( додаток 5).
6.15. Перелік відомостей, що становлять службову інформацію, затверджується наказом суду та оприлюднюється у встановленому порядку, визначеному цим Положенням
7. Оскарження рішень, дій чи бездіяльності суду,
як розпорядника інформації
7.1. Рішення, дії чи бездіяльність суду, як розпорядника інформації, можуть бути оскаржені до голови суду, територіального управління Державної судової адміністрації в Полтавській області або суду.
7.2. Запитувач має право оскаржити:
1) відмову в задоволенні запиту на інформацію;
2) відстрочку задоволення запиту на інформацію;
3) ненадання відповіді на запит на інформацію;
4) надання недостовірної або неповної інформації;
5) несвоєчасне надання інформації;
6) невиконання судом обов'язку оприлюднювати інформацію відповідно до Закону;
7) інші рішення, дії чи бездіяльність суду, що порушили законні права та інтереси запитувача.
7.3. Відповідальність за порушення законодавства про доступ до публічної інформації несуть особи, винні у вчиненні таких порушень:
1) ненадання відповіді на запит;
2) ненадання інформації на запит;
3) безпідставна відмова у задоволенні запиту на інформацію;
4) не оприлюднення інформації відповідно до Закону;
5) надання або оприлюднення недостовірної, неточної або неповної інформації;
6) несвоєчасне надання інформації;
7) необґрунтоване віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом;
8) нездійснення реєстрації документів;
9) навмисне приховування або знищення інформації чи документів.
7.4. Посадові та службові особи суду не підлягають юридичній відповідальності, незважаючи на порушення своїх обов'язків, за розголошення інформації про правопорушення або відомостей, що стосуються серйозної загрози здоров'ю чи безпеці громадян, довкіллю, якщо особа при цьому керувалася добрими намірами та мала обґрунтоване переконання, що інформація є достовірною, а також містить докази правопорушення або стосується істотної загрози здоров'ю чи безпеці громадян, довкіллю.
Додаток 1
до Положення про забезпечення доступу до публічної інформації у Гадяцькому районному суді Полтавської області затвердженого наказом керівника апарату від 03 червня 2011 року №17-од
Форма електронного запиту на інформацію, яка подається до Гадяцького районного суду:
Прізвище/Найменування юридичної особи, об’єднання громадян |
|
|
|
|
|
Ім’я |
|
|
По батькові |
|
|
Номер телефону |
|
|
Електронна адреса |
|
|
Поштова адреса |
вулиця, проспект |
|
|
будинок, корпус |
|
|
квартира |
|
|
населений пункт |
|
|
область |
|
|
район |
|
|
індекс |
|
Зміст запиту |
|
|
Форма електронного запиту на інформацію, яка подається до Гадяцького районного суду:
Прізвище/Найменування юридичної особи, об’єднання громадян |
|
|
|
|
|
Ім’я |
|
|
По батькові |
|
|
Номер телефону |
|
|
Електронна адреса |
|
|
Поштова адреса |
вулиця, проспект |
|
|
будинок, корпус |
|
|
квартира |
|
|
населений пункт |
|
|
область |
|
|
район |
|
|
індекс |
|
Зміст запиту |
|
|
Додаток 2
до Положення про забезпечення доступу до публічної інформації у Гадяцькому районному суді Полтавської області затвердженого наказом керівника апарату від 03 червня 2011 року №77-од
Форма письмового запиту на інформацію (для фізичних осіб)
Гадяцький районний суд Полтавської області
вул. Л.Українки,6, м. Гадяч, Полтавська область,
37300
________________________________________
(прізвище, ім’я, по–батькові запитувача інформації)
________________________________________
________________________________________
що проживає за адресою:
________________________________________________________________________________
тел. _________; е-mail _____________________
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ
Відповідно до статті 34 Конституції України, статей 3, 4, 5, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України «Про інформацію» прошу надати таку інформацію:
1. ___________________________________________________________
2. ___________________________________________________________
3. ___________________________________________________________
Вiдповідь на iнформацiйний запит прошу направити за адресою:
____________________________________________________________________
Ознайомлений(а) з вимогами Закону України "Про доступ до публічної інформації" щодо відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк копій документів обсягом більш як 10 сторінок. _________________
(підпис)
«____»__________20__р. _________ ____________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
Додаток 3
до Положення про забезпечення доступу до публічної інформації у Гадяцькому районному суді Полтавської області затвердженого наказом керівника апарату від 03 червня 2011 року №17-од
Форма письмового запиту на інформацію (для юридичних осіб)
Гадяцький районний суд Полтавської області
вул. Л.Українки,6, м. Гадяч, Полтавська область,
37300
______________________________
(назва юридичної особи, об’єднання громадян)
________________________________________
________________________________________
(адреса місця розташування)
________________________________________
тел. ____________; е-mail __________________
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ
Відповідно до статті 34 Конституції України, статей 3, 4, 5, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України «Про інформацію» прошу надати таку інформацію:
____________________________________________________________________
Вiдповідь на iнформацiйний запит прошу направити за адресою:_____________________________________________________________
Ознайомлені з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації» щодо відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк копій документів обсягом більше 10 сторінок. . _________________
(підпис)
«____»__________20__р. ________ ____________________ (дата) (підпис представника юридичної особи) (прізвище, ініціали)
Додаток 4
до Положення про забезпечення доступу до публічної інформації у Гадяцькому районному суді Полтавської області затвердженого наказом керівника апарату від 03 червня 2011 року №17-од
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення форми електронного запиту на інформацію
Текст електронного запиту має містити одне питання та не перевищувати 1000 знаків. Запит не повинен вміщувати вкладених файлів.
Усі поля в електронній формі запиту підлягають обов’язковому заповненню. Скарги, порядок розгляду яких регламентується чинним процесуальним законодавством України, а також запити на інформацію, тексти яких містять більше 1000 знаків, копії документів, фотографії та інші вкладення, можуть бути направлені до суду засобами поштового зв’язку або через скриньку канцелярії суду (вул. Л.Українки,6, м. Гадяч, Полтавська область, 37300).
Відповідь на електронний запит направляється на адресу електронної пошти або поштову адресу, вказану запитувачем, у терміни, встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації».
Додаток 5
до Положення про забезпечення доступу до публічної інформації у Гадяцькому районному суді Полтавської області затвердженого наказом керівника апарату від 03 червня 2011 року №17-од
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 13 липня 2011 р. N 740
ГРАНИЧНІ НОРМИ
витрат на копіювання або друк документів,що надаються за запитом на інформацію
Послуга, що надається |
Граничні норми витрат |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
не більше ніж 0,1 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки |
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
не більше ніж 0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки |
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом , що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
від 0,3 до 0,5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки |
______________