flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану організації роботи по розгляду звернень громадян у Гадяцькому районному суді Полтавської області за перше півріччя 2017 року

07 серпня 2017, 16:11

Організація роботи з розгляду звернень та особистого прийому громадян є одним із важливих напрямків діяльності спрямованої на захист конституційних прав і свобод людини, зміцнення законності і правопорядку.

Основним законодавчим актом, який регулює відносини у сфері розгляду звернень громадян є Конституція України. Зокрема, у статті 40 Конституції України зазначено, що усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Організація роботи зі зверненнями громадян в суді ведеться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (далі – Інструкції), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. N 348 (зі змінами від 17.10.1997 року, 24.09.2008 року, 19.01.2011 року).

Особистий прийом громадян у Гадяцькому районному суді Полтавської області  проводиться головою суду, керівником  та заступником керівника апарату суду. Графік прийому громадян розміщений  у приміщенні суду на видному місці, зручному для огляду та на офіційному веб - сайті суду.

Слід зазначити, що канцелярією суду прийом громадян здійснюється протягом робочого часу, що в значній мірі попереджає виникненню скарг.

Письмові звернення, що надходять до суду реєструються в день їх надходження в обліково-статистичних картках, а також у журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян.

Своєчасність розгляду звернень громадян особисто контролюється головою суду.

Протягом першого півріччя 2017 року до суду надійшло 9 письмових звернень,  тоді як в аналогічному періоді 2016 року до суду надійшло 3 письмові звернення громадян.

Аналіз статистичних даних за звітний період показує, що кількість письмових звернень, в порівнянні з аналогічним  періодом збільшилась.

Станом на 01.07.2017 року в провадженні Гадяцького районного суду нерозглянуті звернення відсутні.

Порушень строків розгляду звернень не виявлено.

6 звернень розглянуто в установлений законом термін – до 5днів.

3 звернення розглянуто в термін – до 15 днів.

У суді проводяться заходи, щодо поліпшення стану справ, які спрямовані на забезпечення своєчасного і повного розгляду звернень громадян. Спрямовуються зусилля на проведення важливих організаційних заходів, систематичного вивчення стану організації роботи з розгляду звернень громадян, а отримані результати, з метою усунення виявлених недоліків та причин надходження скарг, обговорюються на оперативних нарадах та семінарських заняттях.

Здійснюється суворий контроль щодо недопущення порушень строків розгляду звернень. Питання стосовно роботи з розгляду звернень  громадян періодично розглядаються на оперативних нарадах суддів та працівників апарату Гадяцького районного суду Полтавської області.