Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
АНАЛІЗ
обліково-статистичної роботи Гадяцького районного суду
Полтавської області за 2015 рік
Організація роботи з розгляду звернень та особистого прийому громадян є одним із важливих напрямків діяльності спрямованої на захист конституційних прав і свобод людини, зміцнення законності і правопорядку.
Основним законодавчим актом, який регулює відносини у сфері розгляду звернень громадян є Конституція України. Зокрема, у статті 40 Конституції України зазначено, що усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Організація роботи зі зверненнями громадян в суді ведеться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (далі – Інструкції), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. N 348 (зі змінами від 17.10.1997 року, 24.09.2008 року, 19.01.2011 року).
Особистий прийом громадян у Гадяцькому районному суді Полтавської області проводиться головою суду, керівником та заступником керівника апарату суду. Графік прийому громадян розміщений у приміщенні суду на видному місці, зручному для огляду та на офіційному веб - сайті суду.
Слід зазначити, що канцелярією суду прийом громадян здійснюється протягом робочого часу, що в значній мірі попереджає виникненню скарг.
Так у 2015 році керівництвом суду на особистому прийомі прийнято 32 громадянина, у 2014 році було прийнято 53 громадянина.
Письмові звернення, що надходять до суду реєструються в день їх надходження в обліково-статистичних картках, а також у журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян.
Своєчасність розгляду звернень громадян особисто контролюється головою суду.
Протягом 2015 року до суду надійшло 2 письмових звернення, тоді як в аналогічному періоді 2014 року до суду надійшло 5 письмових звернень громадян.
Так, 29.04.2015 року до суду надійшло звернення від Галки Н.М. на дії працівників Гадяцького РВ УМВС України в Полтавській області.
06.05.2015 року головою Гадяцького районного суду Киричок С.А. була надана відповідь, що для повного і об’єктивного розгляду порушених Галкою Н.М. питань у зверненні, необхідно звернутися до органу досудового розслідування для проведення слідчої (розшукової) дії.
10 вересня 2015 року до суду надійшло письмове звернення від Крат М.В. про виправлення описки в ухвалі суду.
15.09.2015 року головою Гадяцького районного суду була надана вичерпна відповідь, що заявнику Крат М.В. необхідно звернутися до суду з відповідною заявою про виправлення описки в ухвалі суду,зазначивши в чому полягає описка та яка сума судового збору підлягає поверненню.
Аналіз статистичних даних за звітний період показує, що кількість письмових звернень, в порівнянні з аналогічним періодом зменшилася на три звернення.
Станом на 01.01.2016 року в провадженні Гадяцького районного суду нерозглянуті звернення відсутні. Звернень на невидачу копій судових документів, на дії працівників суду, неотримання відповіді, на незгоду з відповіддю, тяганину у розгляді справ, неетичну поведінку суддів, невиконання рішень суду протягом 2015 року не надходило. Суддями Гадяцького районного суду за звітній період дотримані встановлені законодавством терміни розгляду справ.
Залишків нерозглянутих скарг, заяв та звернень немає.
Порушень строків розгляду звернень не виявлено.
Звернення розглянуто в установлений законом термін – до 5днів.
У суді проводяться заходи, щодо поліпшення стану справ, які спрямовані на забезпечення своєчасного і повного розгляду звернень громадян. Спрямовуються зусилля на проведення важливих організаційних заходів, систематичного вивчення стану організації роботи з розгляду звернень громадян, а отримані результати, з метою усунення виявлених недоліків та причин надходження скарг, обговорюються на оперативних нарадах та семінарських заняттях.
Здійснюється суворий контроль щодо недопущення порушень строків розгляду звернень. Питання стосовно роботи з розгляду звернень громадян періодично розглядаються на оперативних нарадах суддів та працівників апарату Гадяцького районного суду Полтавської області.